mandag den 13. juni 2011

Perler, masser af perler

Jeg har det sidste stykke tid lavet perleplader, eller i følge min kæreste har jeg masseproduseret perleplader :)
Jeg synes at det er rigtig hyggeligt at sidde og fordybe sig med at finde farver, tælle og tælle og tælle. Jeg har de sidste par uger brugt mini hama perler, og de bliver rigtig fine, og man kan lave nogle meget detalierede "billeder". Har også et temmelig stort perle-projekt i tankerne, men det bliver ikke lige nu jeg får det lavet, så det vender jeg tilbage til en anden gang. Vi er faktisk også ved at have nok perler rundt omkring i vores lejlighed (syntes kæresten i hvert fald) :)
Her er de fleste af dem vi har:

Sløjfen er en af de sødeste, syntes jeg.

Og de her er de sjoveste :)

Disse kirsebær fik jeg min dejlige veninde til at lave til mig, en dag hun var på besøg, og 5 ænder til badeværelses-samlingen her

Perle-uglerne her vogter over døren fra vores gang ind til køkkenet/stuen

Her er perler fra Frederiks værelse

I november lavede jeg denne skål. som pynter så flot i pastel farver

Og så det sidste billede. Det er fra en væg i vores soveværelse, som fik et par perleplader i lidt retro farver


Sebastian har ikke så mange på sit værelses endnu, med tryk på endnu. Så dem får I at se en anden dag.

Jeg er glad for perlerne, der giver nogle sjove detaljer rundt om i vores hjem. Hvad med jer?? Har I også perler?

Louise

1 kommentar:

  1. Laver selv perler til mine børn, har blandt andet lavet de skønneste ugler :)

    De er desværre ikk kommet på bloggen endnu da jeg har lidt problemer med at uploade billerder fra min tlf til computeren.

    Men kig forbi og følg min blog, så dukker de nok op en dag når jeg har haft besøg af en med forstand på kabler og dimser ;)

    Mvh Diana
    denledigestund.blogspot.com

    SvarSlet